pondelok 4. mája 2009

APRÍL 2009 – Postrehy z tréningu.

Nebudem sa moc rozpisovať, nakoľko píšem tréning on-line a tam je všetko.
Takže iba krátko. Plán bol plávanie 30km, kolo 1200km, beh 300km. Bolo až príliš odvážne, ale takmer sa to podarilo aj napriek tomu, že som bol na 8 dní odcestovaný. V pláne som mal aj redukciu hmotnosti – dal som dole tak kilečko, takže sa pohybujem na cca. 63kg. Ale lieta to od 62 do 64kg.
Celkom so teda odtrénoval, 22km vo vode, 1480km na kole a 238km v maratónkach za 72 tréningových hodín.
Možno sa to zdá dosť, ale napríklad minulý rok som v apríli nabušil 48km vo vode, 1164km na kole a 241km nabehal za 73 hodín. Takže minulý rok som sa oveľa viac snažil vo vode a trošku viac aj na behu.
Čo je najviac pozitívne – opäť sa začínam rozbehávať. Zlom nastal 19.4, keď som vyradil všetky staré boty a obul nové. V priebehu 3dní postupne prestali bolesti v členku a aj achilovka sa začala umravňovať. A na záver mesiaca som už zabehol tréningovú desiatku pod 40 minút.
Bol to celkom vydarený mesiac.

1 komentár:

ironman povedal(a)...

Na botach nesetrit, za zadnou cenu. To je to nejhorsi pro nohy co lze udelat. IM