piatok 11. decembra 2015

Nový „dospelák“ v TRIsporte: Marek Mišík


Novým členom športového klubu TRIsport je Marek Mišík. Marek býva v Dúlove, čo nie je až tak ďaleko od Novej Dubnice a tak sme ho oslovili, či by sa nechcel stať súčasťou TRIsportu.

Mareka som spoznal myslím na 2. ročníku Oravamana, teda v roku 2012. Nesmelo ma poprosil, či by sa som mnou nemohol vyfotiť a vykal mi. Pomerne značne ma to zaskočilo ... nestáva sa mi, že by sa niekto chcel so mnou fotiť ... teda, keď nerátam Mareka Nemčíka ... ktorý je pripravený fotiť vždy a všade :). 


Postupne som zistil, že Marek Mišík je športovec telom aj dušou ... ako mladý hrával futbal,futsal a bol vynikajúci bežec (nie že by mu to teraz nebehalo). To, že začal jazdiť na bicykli bolo v podstate dané. Súťažil v BMX, no postupne prešiel k futbalu. Na základnej škole naháňal bratov Velitsových. To už bol slušný základ pre multišportové aktivity.
   Minulý rok sme spolu odjazdili zopár cyklistických tréningov a musím povedať, že ma poriadne popreháňal. Niekedy som bol celkom rád za je ho zadným kolesom.
Marek sa v posledných sezónach zúčastňoval pretekov slovenského pohára v triatlone aj duatlone.
   Toľko základné predstavenie, nechajme radšej hovoriť jeho:


Marek, skús sa predstaviť jednou, dvomi vetami. Čo ťa priviedlo k triatlonu? Kedy si tento šport objavil?
Cestoval som domov z futbalového tréningu asi 14 ročný a jeden kamarát mi hovoril ako by chcel vyskúšať tento šport. Keď som prišiel domov, tak som pozeral videá z pretekov a oslovilo ma to tak, že som si povedal že keď skončím z futbalom určite si to vyskúšam. 

Čo ťa na triatlone baví a prečo si ochotný trénovať?
To že sa človek spolieha sám na seba. Neviem či sa to dá nazvať trénovaním, ale keď behám, alebo bicyklujem ,vidím kus prírody, stretávam nových priateľov a človek sa hlavne odreaguje, alebo zničí...:)


Viem, že si usporiadateľom tradičného jesenného behu okolo Dulova. Povedz nám niečo o tomto podujatí.
Ide o jedno z najstarších podujatí(ktoré nevymizlo z kalendáru). Každým rokom je viacej detí čo ma teší dvojnásobne. Trocha sa obmenil usporiadateľský  tím ľudí, staršiu generáciu ,ktorá spravila veľa, vymenila mladšia .Asi by nám bolo ľúto, aby prestalo niečo čo dlhodobo funguje.


Pomerne často  je vidieť na facebooku tvoja fotka na horách. Či už na skialpoch, alebo na turistike. Pravdepodobne máš silný vzťah k horám a outdoor aktivitám. Povedz nám niečo o tom.

Hory ma ľakajú a chodíme tam pomerne často hlavne s priatelkou,či si zabehať,alebo turistika. V zime  hlavne na skialpoch čo poslúži aj ako dobrý tréning a mám z toho aj potešenie.




 Aké máš plány na sezónu 2016?
19.12 21km Žilina, potom na jar Duatlonové preteky, ČSOB maratón  na začiatok sezóny a potom časť Slovenského pohára v triatlone a HalfIrona MSR. Možno aj nejaké preteky v CZ. Ešte to musím popozerať.

Na záver. Čo ťa presvedčilo k tomu, že si sa stal súčasťou TRIsportu?
V prvom rade ľudia, ich myšlienka práce z mládežou a v neposlednom rade  Jozef Vrábel  Je to česť a motivácia pracovať na sebe ,s talentovanými športovcami ktorí v tom klube vyrastajú pod jedným z naj  triatlonistov aké Slovensko má a malo.

Žiadne komentáre: