streda 24. februára 2010

Ironman Malajzia na pokračovanie - 3.časť

Čo sa dialo potom. Boli sme na raňajkách :)))). Ja som sa nažral normálne, to znamená že Marek ma volá trash can (teda odpadkový kôš, aby tomu rozumeli aj moje deti, keď im to bude maminka čítať). Potom sme si vládali iba ľahnúť :))). Ale po 15 minútach ma napadlo, že som chcel ísť behať. Pôvodne teda ráno, ale akosi sa nepodarilo a tak som musel vyraziť okolo jedenástej a s plným bruchom :). Slnko svietilo ako šialené, brutál - ak v tomto budem musieť bežať 42kilákov tak ma asi drb.. . Odbehol som 8 kiláčikov, teda jeden bežecký okruh a dal som si ho priamo po trati behu. Žiadny tieň, iba pálivé slnko a k tomu ešte toto: Každý s piatich okruhov sa beží tak, že 4km do mierneho kopca a 4km dole kopcom. V podstate žiadna rovina. Prečo som sem liezol :))). Ale odbehol som to so cťou. Iba ruky mám spálené a slnko počas behu pálilo a pálilo a pichalo na zasolené ruky. Keď som prišiel na izbu a hodil sprchu až potom ma dokonale zalial pot. Potom sme iba vegetili a na cyklistický tréning sme vyrazili až o 4 po obede.




Krásne sa zamračilo a tak to bolo viac ako príjemné. Zastavili sme sa po ceste u doktora, ku ktorému sa Marek pôjde vytuningovať akupnktúrou :))). Potom sme pokračovali po trase cyklistiky až do časti ostrova s peknými plážami a rezortami. Chvíľu sme sa tam pokukali a išli naspäť. Celkovo to dalo 55kilákov a miestami sme si to fakt poriadne dávali. Večer už nič, iba som sa bol najesť v meste a odfotil som orla na móle, kde sa bude pretekať.


Takže tak a nič viac. Teda z mojej strany, Marek mal pred sebou ešte dlhý deň. Večer si dal kofeínové tablety a zaspal až o piatej ráno. Dovtedy tu klikal na klávesnici a facebookoval.

Žiadne komentáre: