piatok 26. februára 2010

Ironman Malajzia na pokračovanie - 4.časť



David predstavuje "svoj rezort" Holiday Villa


Na dnes som sa dohodol s Davidom Sajnerom, že sa pôjdeme spolu previesť potrase veľkého cyklistického okruhu. Je to asi 70kilákov, to by som ešte mohol zvládnuť. David si ma vyzdvihol pri našom hoteli a vyrazili sme. Cesta krásne odbúdala, pekne sme si pokecali a miestami sme tomu poriadne pribombovali a leteli ako blázni. Po 50-tich kilákoch sme dorazili k Davidovmu rezortu, kde je ubytovaný aj so priateľkou Šárkou.


Majú to tam krásne, pláž, bazén - všetko. A tak som využil Davidivo pozvanie a dva krát som si poriadne zaplával v hotelovom bazéne. Jediná škoda je to, že do bazénu lejú "kafe" a nie vodu. Je to síce čisté a priezračné, ale teplotou to skôr pripomína kávu. Potom som už pokračoval posledných 22 kilákov sám. Teda celkovo to dalo 72 kilometrov priemerom 30km/h a v tom sú aj presuny po rezortoch a tlačenie bicykla po chodbách. Takže normálna priemerka by bola aspoň 33 a viac. Na dnes už mám dotrénované a tak sme s Marekom vyrazili do mesta na obed a nákup.


Po obede k nám dorazila Marekova kamarátka, profíčka Miranda Alldritt. Miranda je super baba z Vancouveru a do Malajzie ušla pred olympiádou. A aby sa vyhla olympijskému šialenstvu, tak pre istotu odcestovala už o nejaký ten týždeň skôr a čas strávila tréningom v Thajsku. Inak Miranda je tiež blogerka. Jej blog je tu: http://miranda-alldritt.blogspot.com/


Žiadne komentáre: