utorok 7. mája 2013

Duatlon - Priepasné 5-20-2,5 - Part 2

Prinášam ešte druhú časť reportu z Priepasného a okolitých destinácii strednej a východnej Európy a priľahlých okresov ...
Hneď po preteku som sa bol ešte vyklusať s Martinom Berkom, s Trnavákmi som zjedol klobásu, ktorá mi chutila najlepšie za posledných 20 rokov (netvrdím, že bola najlepšia, ale tak mi proste chutila) ... potom sa žiaľ trošku natiahlo vyhlasovanie víťazov a tak pre mňa nastala pomerne zložitá naháňačka s časom ... pretože som mal v pláne ešte dlhé kolo, lenže najskôr som musel odviesť domov auto, čo je asi hodina, najesť sa a vyraziť. Aby som nestrácal čas, tak som sa do cyklistického obliekol ešte v mieste preteku a vyrazil rýchlo domov. Doma som presedlal na kosačku a vyrazil na kopcovitých 110km večer tesne pred piatou :) Danka spolu s deťmi išla k rodičom do Turian a ja som sľúbil, že prídem za nimi, blbý nápad :) Išlo sa mi fajn, celkom rýchlo, lenže kto pozná trať Dubnica, Zliechov, Čičmany, Fačkovské Sedlo, Kľačno, Vrícko, Kláštor pod Znievom, Martin Turany tak vie, že sú tam tri pomerne nechutné horské prémie ... :) Hnal som to, čo to dá, lenže cesty sú v zjazdoch, hlavne z Fačkovského sedla poriadne rozbité a tak priemer nebol nič-moc :) Nakoniec, keď už viditeľnosť klesla pod únosnú hranicu som zbabelo zobral telefón a 16 kilometrov pred "cieľom" na začiatku Martina som privolal Danku, nech príde pre mňa ... Tak som sa o deviatej večer dostal do cieľa :).
Druhý deň o 11:00 som sa vybral na cestu domov, tento krát celú, len v opačnom smere. Krásne to odsýpalo, prešiel som všetky stúpania aj ten debilný zjazd z z Fačkovského sedla po ceste, kde by bolo ťažké zjazdiť to aj na horskom bicykli a nie to na kosačke :) ... išiel som to fakt krokom ... Potom v poslednom zjazde zo Zliechova, keď už som si myslel, že aj cesta bude dobrá na inteligentný vodič pri predbiehaní vytlačil z cesty úplne na okraj a musel som v asi v 50-ke presjsť cez poriadnu dieru ... ) Predným kolesom som to ešte vymanévroval ale pri prejazde zadným som počul nepríjemnú ranu, vyletela mi fľaša z držiaka a začalo mi hádzať zadným kolesom ... keďže špice nenarážali o rám znamenalo to jediné, čo sa žiaľ aj potvrdilo. Praskol som zadný karbónový ráfik môjho tréningového ZIPP-u 404 - smola ... tým to ďakujem šoférovi debilovi a Slovenskej správe ciest ... Koleso síce hádzalo, určite pôjde do koša, ale je to plášťový model s hliníkovými brzdnými plochami a tak som to riskol a dojazdil som posledných 30 kilákov na totálne preseknutom ráfiku ...
Nejako som to dorazil domov, tréning som splnil ... len ma vyšiel trochu draho :)
Nakoniec celý víkend ma vyšiel draho ... v sobotu som platil pokutu 50 Eur za rýchlosť a aby toho nebolo dosť Danka to mala za 40 Eur - tiež za rýchlosť ...  :)
Oj ale som sa rozpísal, asi sa budem musieť krotiť, lebo mi dojde ...

Žiadne komentáre: