pondelok 1. júna 2009

MÁJ 2009 – Postrehy z tréningu.

Bez nejakých okolkov poviem, že Máj bol celkom vydarený. Síce som natrénoval menej ako som chcel, ale bolo toho v podstate dosť a aj intenzita bola dostatočná. Naplával som 29 km – takmer všetko iba voľne, iba jeden tréning stál za zaznamenanie a to posledný, kedy som konečne odplával 4km a z toho 2,1 km intervalovo rýchlejšie. Už je najvyšší čas začať poriadne plávať, aby to nebola na závodoch totálna hanba. Predpokladám, že v Mělicích to s plávaním bude ešte poriadna bieda ale do Otrokovíc by som už mal byť OK. Kolo celkom dobré, chcel som síce najazdiť 1500km ale 1290km tiež nie je zlých. Hlavne z toho bolo 460km v intenzite. Celkovo som v tomto roku už najazdil 5900km, tak dúfam, že sa to nejako prejaví. Najviac som v máji spokojný s behom. Nabehal so zatiaľ najviac v tomto roku a to 270km, pričom tam bolo aj dosť intenzity. Len dúfam, že som to neprehnal. V máji som konečne absolvoval konečne aj jeden závod po viac ako pol roku. Bol to Krušnoman, ktorý som bral ako prípravný a išiel som ho z plného tréningu. Závod sa celkom vydaril a to by mohol byť prísľub do sezóny. Ale po Krušnomanovi som bol rozbitý viac ako som čakal – myslím, že takú svalovicu som nemal ani po jednom Ironmane. Ale už o 5 dní som bol schopný zaradiť intenzívny tréning, takže v pohode. Som strašne rád, že sa už Máj skončil a s ním aj nekonečné predzávodné tréningové obdobie. Teraz príde Jún a to je mesiac, kedy sa trénuje najmenej a čakajú ma dva závody. Plán na Jún je taký, že prvý týždeň bude regeneračný, zakončený polovičným ironmanom v Mělicích. Potom prídu dva týždne krátkych a prevažne ľahkých tréningov a 20. príde prvý ozajstný závod sezóny. Na toto obdobie mám vymyslený jeden tajný plán, ale neviem, či sa mi ho podarí uskutočniť. A keďže je tajný, tak o ňom nebudem písať :-). Hneď po Ironmane v Otrokoviciach musím ísť regenerovať do Kuwaitu. Ešte že môj zamestnávateľ je taký ochotný a nechá ma odzávodiť. Celý tím do Kuwaitu letí už v sobotu 20. a to ja by som mal práve lietať na Transitione v Otrokoviciach. Takže by som mal mať extra let v nedeľu napoludnie, takže z Otrokovíc sa asi budem musieť ponáhľať. No a v Kuwaite by som mal byť až do konca mesiaca. Tam tréningu asi moc nedám, lebo v tých teplotách to asi nepôjde. Aspoň si oddýchnem :-).

3 komentáre:

rk povedal(a)...

Napadá mě, že svalová únava z Krušnomana byla možná víc kopcovitým během, hlavně seběhy, než délkou a intenzitou závodu.

Už se těším na pokus až mě budeš předjíždět, jestli kousek za Tebou uvisím, samožřejmě ve vzdálenosti 10m a 1 cm :-)

Jozef Vrábel povedal(a)...

Je to možné, ale intenzita tam určite bola. Ale je pravda, že kopce vôbec nebehám - to sa chystám až v zime.

cat povedal(a)...

be entertained