streda 16. júna 2010

Supernova Kiwami Newton Wold Ironman Tour 2010 - Európska časť.

A máme to tu.
Tento týždeň sa v podstate začína Európska časť našej púte s Marečkom po svetových Ironmanoch. Naplánovali sme si toho hodne, ale možno ani toto nie je všetko. Ale zatiaľ iba toto. Ak toto prežijeme, pôjdeme ďalej a možno ešte v Európe. Ale poďme na to step-by-step.

Bude toho hodne, navyše preteky sú tak nešťastne časovo pospájané, že sa nevyhneme dvom doble a to Nice-Klagenfurt, potom si na 3 týždne orazíme a zase Zurich-Regensburg.

Ale po poriadku. Napíšem niečo o tom ako to mám v pláne ja. Mareček sa za nami presunie približne o 5 dní neskôr a dúfam, že spolu zase zažijeme neuveriteľnú kopu "gulervúcich" zážitkov.

Takže niečo o tom ako to bude so mnou.

Double IM Nice a IM Klagenfurt beriem ako rodinnú dovolenku. Deti sa strašne tešia a už nepočítajú dni, ale hodiny. Nehovoriac o synčekovi, ktorý sa uleje z posledných 10-tich dní zo školy :).

Vyrážame teda už za dva dni a to v piatok navečer.

Plán je jednoduchý, uraziť v piatok čo najviac "hluchých kilometrov", najlepšie za Villach, na Rakúsko-Talianske hranice a tam si nejakých 5 hodiniek pospať.

Hneď skoro ráno vyraziť smer Francúzko, ale nie do Nice, ale až asi nejakých 80km ďalej do prekrásneho mestečka Port Grimaud, nachádzajúce sa v zálive Saint-Tropéz. Už som tam raz bol na cykloturistike, tak viem kam idem. Vybral som to zámerne, lebo deti by sa týždeň v Nice nudili a tu budem mať čas iba pre ne, žiadny tréning - jednoducho sa tu "utatujem" koľko to len pôjde. Na pripomenutie môjho pobytu v Port Grimaud je tu odkaz na môju prvú cykloturistiku v živote.

Prosím vyvarujte sa všetkých nemiestnych poznámok, ktoré vás ako prvé napadnú pri pohľade na niektoré fotografie, ale radšej si pri tom pomyslite na základné heslo všetkých pretekov svetovej série Ironman : "Everything is possible!" :)))

Takže do Port Grimaud by sme mali doraziť v sobotu poobede a ubytovanie som zariadil v krásnom kempe priamo na pláži. Kemp sa volá Les prairies de la mer.

Od agentúry Goldenline som objednal ubytovanie v krásnom domčeku priamo na pláži, (Parc Lodge)

Myslím, že toto bude ideálne pre deti, je tu nádherne.

Okrem toho je blízko mestečko Port Grimaud, nazývané aj ako Malé Francúzke Benátky. Tu je pár záberov :
Na túto prvú časť našej cesty vyrážam spolu s Jožkom Bezákom, ktorý ide tiež pretekať.

V Port Grimaud zostaneme do piatku 25.06 a potom naberáme smer Nice.

Predsa len logistika na preteky by bola z Port Grimaud zložitejšia a tak preto som zvoli toto riešenie.

Vygooglil som celkom pekné ubytovanie 500metrov od bežeckej trate a asi kilometer od štartu. Chcel som niečo, kde sa budú deti cítiť super a tak som nechcel ísť niekde do stredu mesta, ale zároveň som chcel mať ubytko apartmánového typu a blízko pretekov.
Toto som našiel, hneď objednal a tak sa máme na čo tešiť.
Tu zostaneme počas pretekov a potom až do stredy 30.06.2010.

Dúfam, že sa v Nice stretnem aj s Davidom Sajnerom a Šarkanom, ktorí tam majú tiež namierené.
Potom naberieme smer domov, ale na pol ceste si urobíme ešte týždňovú prestávku v Klagenfurte.

Takže do Klagenfurtu by sme mali doraziť buď v stredu večer 30.06, alebo vo štvrtok 01.07. Tu sa mi nepodarilo zohnať nič primerané blízko štartu, myslím nejaký apartmán s kuchynkou blízko štartu (do 15km), kde by mali aj deti čo robiť ( tada na brehu nejakého jazera) a tak toto nechávam otvorené. Ak mi viete niečo poradiť, budem strašne rád.

Zatiaľ mám v pláne pobyt v kempe. Nevýhoda je akurát v tom, že musíme so sebou trepať všetko campingové vybavenie aj do Francúzka. Nevadí, do auta sa to hravo vlezie, tak prečo nie, deťom sa to bude maximálne páčiť - milujú stanovanie (my už menej). Zatiaľ to vyzerá na stanovačku priamo v Klagenfurte v kempe pri jazere a kanáli, ale komunikácia s kampom je ťažká (dúfam, že sa k niečomu prepracvujeme). Ale ak nie, tak mám v zálohe ešte 4 kempy v blízkosti, takže predpokladám, že niekde bude miesto voľné.

Tu sú kempy:

1. http://sk.camping.info/rak%C3%BAsko/korut%C3%A1nsko/camping-strandbad-klagenfurt-22274

2. http://www.brueckler.co.at/home.htm

3. http://www.rentocamp.com/familycamping-hafnersee.htm

4. http://www.rentocamp.com/win/go.cfm?target=12188&par=%3FREQ%3D4%26OID%312188

Takže zatiaľ koľko. Bude to viac menej rodinný výlet ako nejaké pretekanie. Predsa len bude to 5. a 6. iron tento rok a o nejakej systematickej príprave a ladení nemôže byť ani reči.

Takže strategicky to vidím tak, že v Nice sa pokúsim dať do toho všetko, zabojovať o čo najlepší výsledok a v Klagenfurte si to iba užiť bez akých-koľvek ambícií, skôr skúsiť niečo podobné ako na Novom Zélande (ušetriť veľa síl na cyklistike a pokúsiť sa so cťou bežať).

Mareček tiež určite niečo napíše, takže aspoň zistíme, kedy sa k nám v Nice pripojí a do Klagenu sa už asi presunieme nejako spoločne, aj keď každý vo svojom aute.

Ak sa bude dať budem pravidelne updatovať blog, ale ideme do Francúzka a tam je to s internetom vždy komplikované :)))

Vl001 povedal(a)...

Tak to budeme příští týden oba ve Francii. Zanedbatelných pár set kilometrů od sebe. Jsi profík, sedni na kolo a dojeď na kafe, zvu tě :-D

Anonymný povedal(a)...

cus pepo, mozna se v Klagenu otocime a zafandime, jedem na Rivieru a chceme pred tim par dni pochodit v Alpach, tak to tam mozna vydrzime az do nedele na IM.
Kolik stoji to ubytko v Nice, taky tam par dni budem, tak by zajimala cena, mozna bychom tam taky zakotvili na par dni. IM

Jozef Vrábel povedal(a)...

Vl001 ďík za pozvanie, to radšej niekedy prídem na kafe do Brna, to je predsa len blizšie :)

Ahoj Michale, do Klagenu príď určite to bude stáť za to, keď pôjdeš okolo. Poprípade sa ozvi na 00421905331236.
Ubytko v Nice si môžeš vykalkulovať presne v tom linku, ktorý som naň dal, keď klikneš dole do zeleného políčka Availability and Booking, alebo sem: https://reservation.pierreetvacances.com/pv-eresa/booking.ts?__utma=1.944499564.1273762785.1276691598.1276717244.10&__utmb=1&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1273762785.1.1.utmccn%3D(organic)%7Cutmcsr%3Dgoogle%7Cutmctr%3Dholiday%2Bvilage%2Bcanes%2Bfrance%2Baccomodation%2Bbungalows%7Cutmcmd%3Dorganic&__utmv=-&__utmk=216920215

Ubytko v Port Grimaud pozri tento link : http://www.goldenline-holidays.com/tarifs.php

Unknown povedal(a)...

Ahoj Jožo,
3/4 Supernova IM tour se také účastním (vynechám pouze Klagen, který už mám odškrtnutý z loňska). V Nice budu v pátek. Loni jsme v Klagenu bydleli v Hotel Pension Steirerhof Reifnitz
www.steirerhof-reifnitzamwoerthersee.at
asi 8km od cíle na trase cyklistiky na druhé straně jezera. Nevím zda ještě mají volno. Měj se a za týden ahoj. Dave a Šárka

Unknown povedal(a)...

Good content
Cheapest Cheap Price Cheap Vacuum
Store low Price Discount Sale Best Buy

henryIII povedal(a)...

Pepo, doufám, že už brzo něco napíšeš. Těším se. Jo a gratulace k dalším dvoum IM, jsi borec.