štvrtok 8. júla 2010

Double IM France a IM Austria

Kopa triatlonu, super priatelia a 20 dní bez internetu ...

Neviem vlastne čo písať, ale asi sa to nejako čaká, tak tam niečo naklikám ......... :)

Ubehlo to strašne rýchlo, najskôr týždeň v pokojnom prostredí v Port Grimaud. Bolo tam absolútne skvele, ubytovanie priamo na pláži, výborný kemp, proste všetko skvelé - dokonca aj počasie :).

Táto prvá časť našej Ironman letnej tour bola skôr rodinnou dovolenkou ako cestou na preteky a pretekanie.

Prvý týždeň bol hlavne o deťoch a blbnutí pri vode. A darilo sa. Keďže voda bola studenšia, deťom sme kúpili neoprény a bola to veľmi dobrá voľba. Margarétka sa perfektne naučila plávať a to bol prvý krok k jej prvému naozajstnému triatlonovému kroku. Čo dodať, v Port Grimaud bolo skvele, zvládol som tam 3 behy v celkovej dĺžke 35km, 2 cyklistiky po 30km a každý deň plávanie :)

Tento týždeň sme strávili spolu s Bezákovcami, jediným problémom, ktorý sme mali, bolo boľavé rameno Jožka Bezáka a nakoniec aj hrdlo.

Zopár záberov z prvej časti :

Odchod spred domu v piatok večer - ide sa na to :)

Sobota na obed - už montujem kosačku v Port Grimaud

Večer hneď prvý tréning

Spomenul som si na krásne trate spred 5-ich rokov a tak som ich hneď aj vyskúšal

Hviezdy pláže, alebo big fun on the beach

Aj ja by som ešte chcel byť malý krpec, teda malý som ale starý :(

Mali sme tam aj Egyptský deň na pláži - tričko Embrunmana vo Francúzku musí byť

A potom už prišiel piatok a to znamenalo presun do Nice. Vôbec sa nám tam nechcelo a naozaj na preteky som si ani nepomyslel. Do Nice je to asi 100km a tak ideme až poobede. Ako prichádzame do mesta, hneď zisťujeme, že to tu nebude med lízať :))) Preplnené mesto, totálne zapchaté, smradlavé a ako všetko vo Francúzku .... úplne malé. Zaparkovať iba v podzemí, ale .... nesmiete mať auto vyššie ako 1,8metra. A tak nič pre mňa, hrozné. Ale nakoniec sme pred hotelom, Mareček tam dorazil 10minút pred nami a tak je Supernova pokope. Vybalíme sa a ideme na registráciu. Je to asi 4 kiláky, ale idem ich hodinu, lebo nikde nemôžem zaparkovať. Nakoniec sa mi to podarí pri železničnej stanici, viac ako kilák od registrácie :). Ale darí sa, som zaregistrovaný, Mareček tiež a tak ideme navštíviť stánok Kiwami na expe. Je to náš "sponzor" a tak tam strávime asi trištvrte hodinku s tým, že výsledkom je nová sada dresov - tento krát v červeno-bielej kombinácii a dvaja nový sponzorovaní pretekári od Kiwami - moje deti :)

Jožko Bezák to mal horšie, rameno stále zlé a tak nakoniec nemohol nastúpiť na štart.

Na expe sme sa rozlúčili s Marečkom, išiel sa niekde vyspať do auta ...... :) a my sme išli do hotela. Druhý deň sme predsa len Marečka presvedčili, že sa mu bude bývať lepšie u nás na apartmáne ako v aute a tak sa k nám prisťahoval, s tým že spávať bude na terase .... to si vybral on, my by sme ho nechali aj vo vnútri :) .... máme ho proste radi, tvrdohlavca jedného.

V tento deň sa toho stalo ešte viac, detaily ako napríklad, že sa mi rozpadla zadná brzda ... ale to nestojí za zmienku ... prkotiny sa riešia na počkanie kusom medeného drôtu :)

Navečer sme sa vybrali s Marečkom zaniesť kosačky, trampky, cyklistické čapice a other staff do depa. Cestou sme urobili kopu super fotiek a naspäť 4 kiláky peši ... veľmi zlá voľba pred pretekom. Samozrejme, že nasledovala kopa žranice a spanie. Neviem prečo po toľkých pretekoch stále pred pretekom nemôžem poriadne spávať, stále som kľudný, ale ako náhle zaľahnem začnú sa mi v hlave víriť myšlienky a spánok je ..... Mareček to isté, ale okrem toho ho chodil pravidelne na našu terasu kontrolovať susedov pitbull ( ale nezožral ho, aj keď stále slintal ).

Nakoniec zaspávame okolo polnoci, takže aspoň 4 hodiny spánku.

Margatétka už zvláda aj šípky

Supernova presents new members Jožko a Margarétka (s Macom)
Deti nafasovali od Kiwami úžasné dresy - Helen thanks

Kto si myslí, že s Nemčíkom sa dá ísť do depa priamo, tak sa strašne mýli. Všade musí byť fotka a tak cesta bicyklom dlhá 4 kilometre môže trvať aj viac ako hodinu :)

Supernova, kosačky a Promenade de Anglais

A som v depe, zatiaľ sám v prvej rade, ale za chvíľu došli aj Nemčík so Zamorom. Ten dokonca pribalil aj Peréza - to sa im jazdí, keď sú dvaja :)))

A je tu budík. 4:00 ráno vstávame, striedavo plníme brucho ryžou a vyprázdňujeme na záchode, berieme si plavecký staff a ideme pred hotel, kde by nás mal čakať taxík. Taxík nás vezie na štart, 4 kiláky za 20 Euro :))) V depe je všetko OK, stretávame sa s Pavlom Kašpárkom - megaskúsekým závoďákom, ktorý už Nice išiel mnoho-krát. Samozrejme stretávame Davida Sajnera so Šárkou a ideme s ním na štart. Zo štartu mám veľké obavy, lebo sa štartuje hromadne z pláže a 2500 borcov je brutálna kopa, sľubujúca poriadnu mlátičku :))).

Ranné tlačenie smerom dnu, smerom von sme nefotili :)

Pred štartom s Davidom a Fiediem

Ale tu už ide do tuhého, pár minút do štartu .....

S Marečkom sa praceme do profi-sektoru a čakáme na štart. Je tu 6:30 a štart, bežíme do vody, voda vrie, ale to až niekedy nabudúce .....

A voda naozaj vrela, všimnite si nešťastníka v strede, to je Mareček, ktorého mi tam zbili ...