štvrtok 23. septembra 2010

Ako na tom som :)


Ahojte, ďík za komentáre. Bolo to fakt husté, hlavne keď si to vybavujem s odstupom dvoch dní ...


Asi má Ječmínek pravdu, mal som byť asi viac opatrný a minimálne si zobrať kontakt od toho "šoféra" ... ale som už proste taký, po rýchlom checkingu seba aj kola a krátkej testovacej jazde som poslal chlapíka radšej preč :)

Na druhý deň som sa nemohol na pätu ani postaviť, dokonca aj deti som musel do škôlky zaviesť autom, ale desinku som odbehol. Mimochodom, bola to jedna z tých najviac pretrpených v živote, po asfalte ani náhodou, v teréne lepšie, ale iba po rovine a do kopca, dole kopcom to bolelo jaxviňa. (Takto som si odtrpel celý maratón v Klagenfurte, kde kvôli zranenému lýtku som mohol bežať iba cez päty, ale tie som mal úplne dotlčené z Nice, kde som po nich oddupal celý maratón v absolútne netlmivých Newtonoch - takže bohaté skúsenosti,)Ale dal som to a hneď nasledovalo 98km na kole. Fakt sa snažím jazdiť po cestách ktoré sú niekde úplne na konci sveta, je tam málo aut, ale zase výrazne horšia kvalita asfaltu a samá diera ...

Ale tréning som prežil a dostatočne uťahaný, ale o to spokojnejší som sa živý a "zdravý" vrátil domov.

Nevýhoda zapadlých ciest sa prejavila hneď dvojako, na boľavej päte som cítil každú nerovnosť (to včera nebolo) a na záver som ešte dostal defekt (iba druhý tento rok - ten prvý bol na IM Malaysia), ale ináč ok.

Asi si myslíte, že som úplný idiot, že trénujem s takouto nohou a že som po havárke odtrénoval.

Pre vysvetlenie, utorkový tréning bol zásadný ... dlho plánovaný a neabsolvovať ho v plnej dĺžke by mi úplne narušilo celú koncepciu ... takýto tréning sa dá ísť max 2x do týždňa aj to iba po voľnejšom dni. Nevidel som žiadny vážny dôvod, prečo by som tréning nemal dokončiť presne podľa plánu (intenzitu aj dĺžku) a tak som pokračoval. To že mám odlomenú časť kufra na tretre som zistil až niekde na 80.km, keď som si išiel do obchodu kúpiť 15dk šunky a zdalo sa mi, že chodím nejako nakrivo. Odlomená časť nemá žiadny vplyv na upínanie do pedálu, iba na chodenie ... a keďže v tretrách nechodím tak to nevadí :)

Dnes ráno je zase o kúsok lepšie a k tomu mám voľnejší deň ... takže paráda.

4 komentáre:

Secan povedal(a)...

ani náhodou si nemyslíme nic špatného skrze tvůj dokončený trénink :) Jen mě zaujal ten 80.km, kdy sis šel koupit 15dkg šunky :) Jezdíš dlouhé tréninky na šunku? Tak po tomhle jezdíš jako raketa? :) Práci čest a rukám klid, ať je čas na trénink :) ahoj

Anonymný povedal(a)...

Držím palce Pepo, ať je líp :-))

mapo

Anonymný povedal(a)...

Jozko ty si terminator krizeny so spidermanom a este k tomu neznicitelny. Soferovi si mal rovno je...t a vysvetlit mu ze bike je drahsi ako jeho srot. Inac trenovat by sa mi nechcelo ani zadarmo a tak ti vobec nezavidim. Idem si zabehnut maraton do KE a to staci. Drzim palce a nech Vam to s Mareckom vydrzi.
Miro

Anonymný povedal(a)...

Jozef, ako na tom si, už vieme veľmi dobre. Lenže my by sme radi vedeli ako prebieha tvoja, resp. vaša príprava na závody, aké motívy trénuješ, či ešte vyhrávaš na gitare, čo detičky, však vieš.))) Pozdravujem 010