utorok 19. júna 2018

Mikrotriatlon Dvory nad Žitavou, alebo ako sme si s Mirom parádne zabicyklovali...


... asi si niekto pomyslí, že som sa úplne zbláznil ... dlho, dlho nič a teraz 3 víkendy a 3 preteky. Ale kľud, už si dám pauzu teraz aspoň 2 víkendy nič nebude J.

Ale Dvory to sú kultové preteky ... bol to už 32 ročník a pod taktovkou Feriho Berhátha je to záruka parádneho eventu.

... už som postarší pánko a tak som nemohol štartovať v hlavnej vlne, ale v štarte s babami a chlapmi nad 45 rokov. Je to pomerne veľká nevýhoda, čo sa celkového poradia týka, lebo nie je moc s kým spolupracovať na bicykli a motivovať sa k výkonu...

Našťastie aj môj úhlavný kamarát Miro Ozorák je rovnako starý pánko :) a tak sme sa rozhodli, že réžiu našich pretekov zoberieme do spoločných rúk ... a nôh...

Plán bol jasný

... necháme nejakú dobrú babu, nech nám odtiahne plávanie (vyšlo to na Ivanku Kuriačkovú) ... ale tá plávala tak dobre, že nás odtrhla a nám sa nechcelo za ňou naháňať... :)

... na bicykli odpárame všetkých a budeme to toho mlátiť hlava – nehlava

... na behu každý za svoje ... Miro mi ujde a ja si docupitám – dúfam, že lepšie ako pred týždňom

Musím povedať, že s Mirom sa nám išlo parádne ... parádne sme si zatrénovali časovku dvojíc ... a veru sme išli aj parádne rýchlo, keďže náš cyklistický čas bol celkovo 3. najrýchlejší.

... na behu mi Miro samozrejme hneď odskočil, ale mne sa bežalo parádne ... je to niečo úplne iné ako pred dvoma týždňami ... cítil som sa fajn a to bolo to hlavné ... dnes žiadne laktátové sebatrýznenie ... ale fajnové primerane vysoké tempo.

... Pretekal aj junior ... a zase dostal výprask ... takže po dnešku 3:0 ... už sa teším na Starú Myjavu, kde si to dúfam opäť rozdáme.

... malá stíhačka ako obvykle ... aktuálne skóre 16:0 v tejto sezóne

Nebudem moc vypisovať ... aj tak to nikto nečíta ... hodí radšej zopár fotiek :)

posledné dolaďovanie detailov pred štartom
Miro ťahal prvé kolo, druhé zase ja ...
... mám len fotky kde ťahám ja ... ale Miro makal rovnako
... naplno...
... mám to za sebou
...kategória 45 - 49
... stíhačka úplne hore
tak zase nabudúce :)

Žiadne komentáre: