sobota 28. novembra 2015

Majstrovstvá Slovenska v duatlone žiakov 2015 Sp. N. Ves - 23.05.2015


  Po týždni si deti z TRIsportu dali voľno (plavecké preteky nepočítam) a ja, ako člen Supernovy, som si zapretekal na majstrovstvách Slovenska v duatlone, ktoré sa konali v Prievidzi. Bral som to iba ako ďalší stupienok k vrcholu sezóny, takže žiadne ambície, z plnej objemovej prípravy.
Evidentne bolo cítiť, že bežecká rýchlosť chýba a cyklisticky je to stále iba na začiatku ... ešte žiadna sila...
Dopadlo to ako dopadlo ... celkovo 9. miesto a druhé medzi veteránmi, kde som bežecky za Zdena Koledu evidentne nemal...
 
Ale to iba tam mimochodom...
Ďalším vrcholom žiackej multišportovej sezóny boli majstrovstvá Slovenska v duatlone žiakov. Konali sa 23.05 v Spišskej Novej Vsi.

Ako sa darilo? Vynikajúco.
  Jožko predviedol dva vynikajúce bežecké výkony a tie mu vyniesli bronzovú medailu. Chvíľu to vyzeralo dokonca na striebro, kde sa nachádzal ešte asi 150m pred cieľom, ale potom nekompromisne zaúradoval Maťo Hrtan a zaslúžene vybojoval druhé miesto. Víťazom sa stal Matúš Koreň – cyklistický fenomén medzi mladšími žiakmi.



 
Margarétka po zadržanom prvom behu nasadila na cyklistike pekelné tempo a rozhodla preteky. V druhom behu napriek tomu, že výsledok iba kontrolovala náskok ešte zvýraznila.  
 


 
 Potom som na rad prišiel ja ... to, že budem pretekať som sa rozhodol až na mieste a čuduj sa svete, vyhral som svoje prvé preteky v duatlone v rámci slovenského pohára. Je nutné ale poznamenať, že štartové pole bolo rozdelené, lebo v ten deň sa išli preteky aj na polovičných tratiach a tak konkurencia bola o poznanie menšia. Ale história sa nepýta ... stalo sa ... :) ... chcel som sa odtestovať cyklisticky ... zadržaný prvý beh, potom polovica cyklistiky s veľkou rezervou, následne som práskol do pedálov, ušiel som balíku a v záverečnom behu som iba udržoval 2 minútový náskok ... postupne sa to zdá sa zlepšuje :)



Moc, moc spokojní sme sa kochali po ceste domov kochali panorámou Vysokých Tatier ... a večer sme oslavovali v novej obývačke :)

Súvisiaci článok + link na výsledky:

Žiadne komentáre: