pondelok 15. marca 2010

IM New Zealand 2010 - TAUPO - 3. časť

David and Janice our "parents" in Taupo, New Zealand

A po preteku? Už musím trošku loviť v pamäti. Za tie necelé tri týždne sme toho s Marekom zažili celú hromadu. A udialo sa toto. Doobedie sme prespali. Boli sme v tom, že bicykle si môžeme z depa vyzdvihnúť do 12-tej, ale pravda bola, že do desiatej. A tak sme sa v pohodičke vybrali do depa okolo pol dvanástej a tam na nás čakalo úplne prázdne depo, ktorom boli asi iba 4 bicykle. Ale ujo strážnik bol zlatý, vôbec mu to nevadilo.



Potom sme ukojili našu nenormálnu žravosť, Marek si zamaškrtil na suchi a ja som si dal all You can eat v Pizza Hut :)))))). Po Irone dávam jasne prednosť pred kvalitou kvantite, ale vlastne to ja stále :))))).

Takto sme jazdili po Tapo
Potom sme zase prišli "domov". Už nás čakala naša milá Janice s Fionou, že nás prevezú autom po zaujímavých miestach v blízkosti Taupa. My, obaja uťahaný, sme samozrejme súhlasili, Marek ovšem iba pod podmienkou, že ho zavezú na najgulervúcejšiu pláž na jazere Taupo, kde si bude môcť zaplávať tak, ako ho príroda stvorila. Mareček dostal sľúbené a tak sme mohli vyraziť. Najskôr sme sa vyviezli na kopeček nad mestom, odkliaľ bol krásny výhľad na jazero. Potom nasledovali Huka falls. Krásne vodopády na rieke, vytekajúcej z jazera. Hromový hukot. Mareček opäť prejavil svoju, ako on hovorí, gulervúcu odvahu a takmer sa stal súčasťou toho hukotu. Odtiaľ sme sa vybrali na "farmu", kde chovajú rakov. Potom zase do údolia, kde je onožstvo geotermálnych vrtov a z tých vedú rôzne parovody a horúcovody do geotermálnej elektrárne. A skončili sme samorrejme na Marečkovej najgulervúcejšej pláži. Bola naozaj bombová, krásny záliv, nikde ani nohy, iba jazero. Matka s dcérou najskôr chceli újsť, ale potom v nich evidentne prerástla zvedavosť nad opatrnosťou, ako to u žien býva ........ :)))))))))))
Pohľad na Taupo
Ešte raz
Huka falls - aj Macovi Shockerovi sa to páčilo
S Janice
Hovorím, že Macovi sa páčilo.
JUMP!
Ja iba zpoza búčku - mám rodinu.
Ešte raz Hula Falls, teraz z vyhliadky o niečo vyššie.
Predstavujeme mám Fionu - najmladšiu dcéru Braddock-ovcov
Geotermálna elektráreň - na papieri
Geotermálna elektráreň - realita
Krásni chlapci na druhej strane zemegule
Typická vzorka Novozélandského asfaltu
Marekova vysnívaná pláž a jeho bliskáč
Po návrate som hlavne ja javil známky totálneho zdevastovania a tak som na hodinu zalomil. Potreboval som nabrať nejaké sily na záverečnú award ceremony. Tá bola dosť chladná. Kopa rečníkov, mizerná hudba s ešte horším ozvučením. A vôbec, všetci boli akýsi odmeraní. Vôbec sme sa nebavili. Ako program nám ukázali trápnu tanečnú transvestickú show a baby pomaľované na holé telo, ktoré nemali ani cici ani rici. Pojedli a vypili sme všetko, čo sme mohli a po 3a pol hodinách nudy spojenej so žraním sme sa dostali domov.
A tu sme na vyhlasovaní výsledkov s ďaľšou dobrou Novozélandskou dušou Janette Blyth.
Moc nám pomohla.

Žiadne komentáre: